Bootcamp Snappen & stampen

 199,00

Bootcamp Snappen & Stampen

Je weet dat je zoon of dochter heus kan leren. Maar zelfs ‘simpel stampwerk’ gaat niet goed! SIMPEL?! Een bron van eindeloze discussies over huiswerk, een berg waar je niet overheen komt… Dat is dat ‘simpele’ stampwerk!! Zit je als ouder ook met je handen in het haar?

Wijkunnenmeer helpt! Je zoon of dochter leert in 1 dag ouderwets stampen MAAR volgens zijn of haar talent. Bootcamp Snappen & stampen is voor leerlingen uit de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

 

De Bootcamp is voor jongeren die dit herkennen:

  • Je leert je suf, maar het blijft niet hangen!
  • School is stom! want je moet allemaal dingen doen die nergens op slaan…
  • Je denkt dat je je toets goed gemaakt hebt, en je krijgt weer een 4!
  • Je moet NU scoren, want anders blijf je zitten!

En die dit willen:

  • Je leert in 1 dag HOE je kunt stampen op de manier waar jij goed in bent.
  • En dat in een ontspannen sfeer, op een leuke locatie.
  • Ouderwets stampen: rijtjes, woorden en tekst, MAAR:
  • Op een manier waarop het echt blijft hangen: door VISUALISEREN en SLIM HERHALEN.
  • Misschien wordt na de Bootcamp school zelfs leuker, omdat je cijfers omhoog gaan!

 

Voor wie?

Voor leerlingen van het voortgezet onderwijs die willen leren via hun eigen talent.

 

Waar?

Zie de agenda midden rechts op elke pagina van de site (behalve de webshop).

 

Wanneer?

Regelmatig gedurende het hele schooljaar. Houd de agenda in de gaten: midden rechts op elke pagina van deze site (behalve de webshop). U kunt ook zelf een Bootcamp organiseren!

 

Tijd:

9.15 – 16.00, aansluitend non-alcoholische borrel en napraten. Ouders welkom bij start om mee te doen aan welkomstspel; na afloop voor globaal verslag).

 

Kosten:

€ 199,00 voor de hele dag, inclusief drinken, koekjes, fruit, lunch en lesmateriaal.

 

Meer info:

Bootcamp Snappen & stampen, helpt die echt?

Praktische info over de volgende Bootcamp

Reacties op Bootcamp Snappen & stampen

NB: maximaal 8 deelnemers per keer: kleine groepen, zodat er verbinding kan ontstaan tussen mij en de deelnemers en tussen de deelnemers onderling. Dit bevordert het leerproces.